תנאי שימוש ואחריות


מדיניות החזרה למזרן

אנחנו מספקים תקופת הסתגלות של 100 יום, תקופת ההסתגלות מתחילה מרגע ההזמנה. במידה ובחרת להחזיר את המזרן, ניתן להחזירו בכפוף לתנאים הבאים.

לאחר 100 יום מרגע ההזמנה לא ניתן עוד להחזיר את המזרן.

תנאים להחזרת המזרן

מכיוון שנדרשת תקופת זמן מסוימת להסתגל למזרן החדש יש להמתין לפחות 21 יום לפני שניתן להחזיר את המזרן, אנו בטוחים שלאחר שימוש של 21 יום במזרן גם את/ה וגם הגב שלך תתרגלו ותהינו משנת לילה מושלמת (לא ניתן להחליף את המזרן יותר מפעם אחת)

בכדי להחזיר את המזרן יש לבקש את החזרת המזרן במייל ל-support@inest.co.il ולציין את הפרטים המלאים (שם, כתובת, טלפון, כתובת דוא“ל והעתק הזמנה וחשבונית).

למען הסר ספק - מדיניות ההחזרה שלנו היא למזרנים במידות סטנדריות בלבד , כלומן למידות של 140/190 , 160/190 או 160/200 בלבד

כמו כן יש לעמוד בתנאים הבאים:

  1. להיות במצב המאפשר החזרה, כלומר ללא קרעים, כתמים, חתכים או נזקי רטיבות. 
  2. בד המזרן חייב להיות נקי מכתמים או רטיבות - כתמי נוזלי גוף שונים יכולים לפגוע בפולימרים השונים במזרן ומבטלים את האחריות.
  3. כתובת הספקת המזרן באזורים גאוגרפים שאינם כוללים אזורים דרומיים לעיר דימונה, צפוניים לעיר חיפה או טבריה או אזורים מעבר לקו הירוק (נכון לעכשיו אין באפשרותנו לאסוף מאזורים אלו) אנו שומרים על שיקול הדעת הבלעדי באשר לקביעה אם מקום האיסוף מצוי באחד האזורים המוחרגים כאמור). לחילופין, ניתן לשלוח אלינו את המזרן מאזורים אלה על חשבון הלקוח.
  4. המחזיר הינו לקוח פרטי ואינו חברה בע“מ או ישות משפטית אחרת ולא הזמין מעל 2 מזרנים בהזמנה.
  5. יש לשלוח את בקשת ההחזרה לא לפני חלוף 21 יום ולא לאחר 100 יום מיום ההזמנה כאמור לעיל.
  6. יש למסור את מסמכי הקניה המקוריים (הזמנה, קבלה וחשבונית) ביחד עם המזרן.

במקרה והלקוח עומד בכל התנאים הללו , המזרן במידה סטנדרטית והלקוח מבקש להחזיר את המזרן ניתן לשלוח את המזרן לרחוב אליהו איתן 34 בראשון לציון או שנאסוף את המזרן בתשלום מביתו.

במידה ונאסוף את המזרן וימצא במפעלנו שהוא אינו זכאי להחזרה בגלל מצבו (קרוע, חתוך, מוכתם או עם נזקי רטיבות) נזכה את הלקוח ב– 30% מערך המזרן בלבד – מומלץ להשתמש במגן מזרן בתקופת ההסתגלות.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.

2. בידי המזמינ/ה לבטל את ההזמנה שנעשתה מכל סיבה שהיא, ובתנאי שלא עברו יותר מ-100 ימים ממועד קבלת המוצר וזאת בהתאם למדיניות ההחזרה.

3. בכל מקרה של ביטול עסקה גם לאחר שנשלח המוצר אל המזמינ/ה וקבלת הסחורה, יינתן ללקוח/ה זיכוי כספי מלא של סכום העסקה וזאת בהתאם למדיניות ההחזרה.

4. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

5. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

6. אופן החזרת המוצרים – הלקוח/ה יצרו קשר עם האתר ויישלחו בקשה בדואר אלקטרוני/פקס לביטול העסקה וכל זאת בתנאי שלא עברו יותר מ -100 ימים ממועד קבלת המוצר.

7. לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.

8. לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.

9. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדי נסט מזרנים - הראל תעשיות רהיטים בע"מ

מדיניות האחריות 

אחריות ל-3 שנים למיטה

תלונות על פגמים בבד יש להפנות למוקד קשרי לקוחות (הפרטים למטה) עד שבועיים מיום קבלת המוצר.
לא נישא באחריות לקלקול, בלאי או נזק שיגרם למוצר כתוצאה מחבלה,הזזת המיטה,  תאונה, טיפול או שימוש רשלני, בלתי נכון או בלתי סביר.

תנאי הכרחי לאחריות למזרנים הינו שבד המזרן חייב להיות נקי מכתמים או רטיבות - כתמי נוזלי גוף שונים יכולים לפגוע בפולימרים השונים במזרן ומבטלים את האחריות


בתום השנה הראשונה לרכישת המוצר, בכל מקרה של תיקון המחייב ביקור בית של טכנאי ו/או העברת המוצר למפעל,
ישא הלקוח בעלות ביקור טכנאי וההובלה, בהתאם לתעריפי החברה.

מוצרנו עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר. במהלך הייצור נתון המוצר לביקורות קפדניות ומתקדמות במפעלנו בחו"ל ונציג החברה בודק את המוצרים לפני שנארזים ונשלחים לישראל
במידה ונתקלתם בבעיה, אל תהססו להתקשר.נשמח לעזור בכל שאלה

לתשומת ליבך:

  • יש לנקות את משטחי הבד בשואב אבק בלבד, להימנע משפשוף ולהקפיד על מרחק מינימאלי בין החלק השואב לבד הריפוד.
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי העלולים להכתים או להרוס את הבד 

אחריות ל-10 שנים למזרן נסט

אנחנו גאים להעניק 10 שנות אחריות למזרן שלנו ואחריות של שנה לכיסוי החיצוני של המזרן.

מה מכסה האחריות?

האחריות למזרן כוללת את חומרי המזרן הפנימיים וכן את עבודת הרכבת המזרן, בשימוש ביתי סביר, כולל:

  • היווצרות שקע או נסיגה הנראית לעין של מעל 3.5 ס“מ, כל עוד השקע או הנסיגה אינם נובעים משימוש לא נכון, נזקי רטיבות או בסיס שאינו מתאים למזרן.
  • חומרי המזרן הפנימיים, כולל הספוגים (אך לא כולל קרעים, חתכים או כתמים, לרבות נזקי רטיבות), כל עוד המזרן היה בשימוש ביתי סביר.
  • פגם ייצור ברוכסן

האחריות לכיסוי החיצוני של המזרן היא שנה אחת.

במידה ומדובר בפגם ייצור, פגם פיזי או פגם בהרכבת המזרן הנראה לעיל או שניתן לגלותו בבדיקה סבירה, על הלקוח להודיע לחברה לפני תום תקופת ההסתגלות כתנאי לאחריות.

מה האחריות אינה מכסה?

כל מה שאינו כלול במפורש לעיל. להלן דוגמאות למה שאינו כלול באחריות (מדובר ברשימת דוגמאות בלתי ממצה, כאמור כל מה שאינו כלול במפורש באחריות אינו כלול):

  • התרככות סבירה בשכבות המזרן כולל שקיעת המזרן מעל ל-2.5 ס“מ מגובהו המקורי, אשר מהווה תופעה נורמלית
  • העדפות נוחות המזרן
  • שימוש שאינו סביר
  • שימוש שאינו ביתי
  • פגיעות כמו שריפה, חתכים, קרעים, נזקי רטיבות או כתמים
  • החלפת המזרן בעקבות כיסוי חיצוני פגום (במידה וכיסוי המזרן פגום, נחליף את כיסוי המזרן בלבד ולא את המזרן כולו, ע“פ שיקול דעתנו הבלעדי)
  • כל מזרן שלא נמכר ישירות ללקוח על ידינו או ע“י משווק מורשה שלנו
  • התכווצות או פגיעה בכיסוי המזרן עקב כביסה
  • בלאי
  • נזקי הובלה עצמית או פתיחת הקופסא שלא ע“פ ההוראות הניתנות בקופסא
  • בד המזרן העליון היכול להנזק עקב שימוש 
  • מזרנים מתצוגה או חיסול דגמים קיימים 

מתי מתחילה תקופת האחריות?

האחריות מתחילה ביום הרכישה ונמשכת עד 10 שנים מיום זה (לא ניתנת אחריות לבד העליון (הכיסוי החיצוני - במידה ויש בעיה הלקוח נדרש לפנות בשבועיים בראשון מקבלת המזרן).

כיצד מממשים את האחריות?

במידה שיש יש טענה לפגם הכלול באחריות כאמור לעיל, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כאמור להלן:

  • יש לשלוח לשירות הלקוחות תיאור הנזק, הסבר מדוע הוא כלול באחריות ותמונות המראות את הפגם הנטען
  • יש לצרף את הפרטים המלאים, כולל שם, כתובת, טלפון וכתובת דוא“ל, כמו גם צילום ההזמנה וחשבונית הקניה
  • ניתן גם לשלוח אלינו את המזרן לבדיקה – על חשבון הלקוח. לחילופין ניתן גם לקבל שירות הובלה למזרן מטעמנו בתשלום לפי סכום שיקבע על ידנו בלבד

מה אנו עושים כאשר אנו ומקבלים את המזרן

לאחר קבלת המזרן והמידע המבוקש כאמור, אנחנו נבצע בדיקה שלאחריה נחליט ע“פ שיקול דעתנו הבלעדי (בהתאם לתנאי האחריות כאמור לעיל) האם הפגם/נזק מכוסה באחריות.

במידה והפגם/נזק מכוסה באחריות:

  • ע“פ שיקול דעתנו הבלעדי המזרן יתוקן, כיסוי המזרן יוחלף או שהמזרן יוחלף במזרן זהה או דומה לו (לפי המלאי הקיים) – יכולים להיות שינויים בדגם המזרן או עיצובו
  • אנחנו נישא בכל העלויות הנדרשות לתיקון המזרן למעט עלות הובלתו אלינו ומאיתנו לבית הלקוח

אם הנזק אינו מכוסה באחריות אנחנו נתאם עם הלקוח את השבת המזרן על חשבונו.

מובהר כי לא נוכל לשמור מעבר ל-30 יום מזרן הנמסר לנו לבדיקה או תוקן . לאחר תקופה זו באם הלקוח לא הסדיר את החזרת המזרן על חשבונו, המזרן ייתרם או יושלח ללא תשלום ללקוח.

אחריות למזרן שתוקן או הוחלף

תקופת האחריות למזרן שתוקן או הוחלף תמשך ע“פ תקופת האחריות למזרן המקורי, כלומר מיום רכישת המזרן המקורי (לדוגמא –– אם הוחלף מזרן לאחר 3 שנים, משך האחריות יהיה ל-7 שנים נוספות ולא תכסה את הכיסוי החיצוני שהאחריות לו פגה לאחר שנה מיום הרכישה)

שירות לקוחות וכתובת למשלוח המזרן:

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ע“פ הפרטים הבאים:

מספר טלפון – 072-2160071

מספר פקס – 03-9510639

כתובת email – support@inest.co.il

כתובת למשלוח המזרן היא הראל תעשיות רהיטים בע“מ, אליהו איתן 34 ראשון לציון – האחריות ניתנת ע“י הראל תעשיות רהיטים בע“מ.

אחריות זו אינה ניתנת להעברה במקרה של מכירה או העברה של המזרן, הרוכש המקורי של המזרן אשר שמו מצוי על ההזמנה והחשבונית הוא הזכאי הבלעדי לאחריות על המזרן. החברה שומרת על זכותה לדרוש הצגת תעודה מזהה (בנוסף למסמכי הרכישה כאמור) כתנאי למימוש האחריות